ההבדל בין HDMI ל- mHDMI (HDMI מוקטן)


ההבדל בין HDMI ל- HDMI ) mHDMI מוקטן) הוא בעיקר הגודל שלהם. HDMI הוא הממשק בגודל סטנדרטי להעברת נתונים במהירות גבוהה עבור אותות אודיו ווידאו. Mini HDMI הוא גרסה קטנה יותר של כבל HDMI הסטנדרטי. לשני הכבלים אותן יכולות ותכונות, כגון תמיכה ברזולוציות 4K ו-8K, HDR דינמי ונתוני Ethernet.

HDMI נפוץ יותר ותואם לרוב מכשירי הקולנוע הביתי, כגון טלוויזיות, מסכים, מקרנים, קונסולות משחקים ומחשבים ניידים. Mini HDMI הוא קומפקטי יותר ומתאים למכשירים ניידים, כגון מצלמות, מצלמות וידיאו, טאבלטים וסמארטפונים. עם זאת, mHDMI עשוי לדרוש מתאמים כדי להתחבר להתקני HDMI סטנדרטיים.

HDMI יכול גם לתמוך בקצבי העברת נתונים גבוהים יותר מmHDMI, בהתאם לסוג הכבל ולגרסה. לדוגמה, HDMI 2.1 יכול לתמוך בעד 48 Gbps, בעוד שmHDMI 1.4 יכול לתמוך בעד 10.2 Gbps3. משמעות הדבר היא ש-HDMI יכול לספק איכות וידאו ושמע חלקה וברורה יותר, במיוחד עבור תוכן בחדות גבוהה.

HDMI הוא גם עמיד וגמיש יותר מmHDMI, מכיוון שיש לו מחבר גדול וחזק יותר שיכול לעמוד בשימוש תכוף ובכיפוף. Mini HDMI עדין יותר ונוטה לנזק, מכיוון שיש לו מחבר קטן ודק יותר שעלול להישבר או להתבלות בקלות.

תגובות​
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהבחזרה לחנות
    דילוג לתוכן