בעיות בסביבת הדפסה

מדריך הטיפים השימושיים

שיהפכו את העסק שלך להצלחה!

בס”ד

כבעלי עסקים אנחנו נתקלים כל יום בבעיות שונות , טיפול בלקוח שלא קיבל את ההזמנה , עובד חולה שלא הגיע לעבודה ואין מי שיחליף את מקומו , רכב של נהג נתקע בדרכו ללקוח , ועוד בעיות שונות ומגוונות.

בין כל הבעיות הללו אין בעל עסק שלא נתקל בבעיות בתחום ההדפסה במשרד , בכל משרד קיימת מדפסת בין שהיא משולבת עם פקס , בין שהיא רק מדפסת , בין שהיא מכונת צילום גדולה , המדפסת היא חלק בלתי נפרד מהנוף המשרדי.

למדפסת יש תפקיד חשוב מאד עד כדי קריטי בתפקוד תקין של המשרד , כולנו מכירים את הפעמים בהם המדפסת מחליטה פתאום שממש לא בא לה לפלוט את הנייר החוצה בחתיכה אחת ולהשאיר אותו אצלה בפנים , וגם להתריע על כך בצג שלה עם איזה מנורה סקסית , ואז אנחנו נכנסים לנעלי הטכנאים ומחליטים ליילד אותה , אנחנו פותחים את המכסה , מוציאים את הטונר ומנסים למצוא היכן היא מחביאה את הדף , עד שמצאנו אנחנו נושמים לרווחה תופסים את הדף , מושכים ו… חצי ממנו נשאר בתוך המדפסת מתחבא לו שם בתוך כל מיני יחידות חשמליות שאין לנו מושג איך מגיעים אליהם.

אם אתה משתמש בטונרים תואמים שאינם איכותיים בעיות נוספות עלולות לצוץ, כגון איכות לא מספקת , דפים עם קווים לא מובנים ועוד בעיות שונות ומגוונות .

כאן חשוב לציין עובדה חשובה לגבי טונרים תואמים/ממוחזרים , הדעה הרווחת היום שהטונרים התואמים אינם איכותיים כמו טונרים מקוריים , ישנם אנשים המקובעים בדעתם ואינם מעוניינים לשמוע על רכישה של טונרים תואמים ודורשים רק טונרים מקוריים , בדרך כלל זה נובע מנסיון גרוע עם טונרים תואמים שהם חוו בעבר , ומעדיפים לשלם בממוצע פי 3 על טונר מקורי רק שיהיה להם שקט תעשייתי , ולפעמים הם צודקים.

אבל.. ויש כאן אבל גדול , חשוב לציין שבשוק שהביקוש בו גדול ההיצע הוא גדול יותר ולכן כל יום צצים משווקים שונים שמוכרים טונרים באיכות מאד ירודה , האיכות הירודה יכולה להיגרם מכמה סיבות בניהן שהמשווק לוקח טונר ריק ממחזר אותו בלי להחליף את החלפים הרלוונטיים בתוך הטונר , אבקת הטונר אינה איכותית , ובהרבה מקרים הוא גם מגיע ללא ניסיון במיחזור , כל אלו עלולים לגרום לבעיות שונות ומשונות כגון מה שציינו קודם לכן.

ישנו גם יבוא של טונרים מחו”ל וגם כאן יש איכויות שונות ומחירים שונים.

חשוב לשים לב כי החברה שאתם רוכשים ממנה את הטונרים תהיה חברה אמינה בעלת שם ומשווקת טונרים באיכות פרימיום , חשוב גם לוודא כי החברה נותנת אחריות מלאה עבור המוצרים אותם היא משווקת , ישנם חברות הנותנות שירות תיקונים חינם למדפסות במשרד עבור הבטחת הלקוח כי ירכוש מהם את הטונרים.

הכותב דויד בסון , הינו מנכ”ל חברת קולורס פתרונות דיגיטליים יבוא וסחר בע”מ.
חברת קולורס בעלת וותק של 12 שנים בתחום המכלים למדפסות לייזר והזרקת דיו הינה יבואנית של טונרים באיכויות פרימיום ונותנת שירות תיקונים חינם .

לרכישת 5 טונרים באיכות פרימיום ב599 ₪ לחץ כאן

תגובות​
0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהבחזרה לחנות
    דילוג לתוכן